سئو و وردپرس

دنیای یک سئوکار وردپرسی

سئو و وردپرس

دنیای یک سئوکار وردپرسی

وردپرس و موتورهای جستجو
به طور کلی وردپرس به گونه ای ساخته شده است که از محبوبیت خوبی نزد موتورهای جستجو برخوردار است. اما هرگز نباید فراموش کرد که توجه به سئو یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (SEO -> Search Engine Optimization) بسیار حائز اهمیت بوده و توصیه اکید به کسانی که قصد استفاده از وردپرس را برای وب سایت خودشان دارند، اینست که اگر افزایش میزان بازدیدها از طریق موتورهای جستجو برایتان اهمیت دارد، حتما کار طراحی پوسته ی خودتان را به کسانی بسپارید که اطلاعات خوبی از سئو دارند. همچنین مطالب اختصاصی، تنظیم قسمت های سئو، نصب افزونه های سئویی نیز می توانند به شما کمک نمایند.

انعطاف پذیری سیستم وردپرس
وردپرس، یکی از منعطف ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است که افراد با حداقل آشنایی با کدنویسی، خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خود ویرایش کنند. همچنین تگ های بسیار پرکاربرد وردپرس، این امکان را به توسعه دهندگان و برنامه نویسان وب می دهد تا هر نوع سیستم دلخواهی را بر پایه ی وردپرس ایجاد نمایند اما در نهایت هوش طراحی خواهد بود که تعیین کننده ی به صرفه بودن این توسعه است. در هر صورت، وردپرس بستری را آماده کرده است که در آن می توان وبگاه های متفاوتی داشت از یک وبلاگ ساده تا یک پرتال سازمانی گسترده و یا سایت های شرکتی و فروشگاهی

تنوع قالب ها
سیستم مدیریت محتوای وردپرس، دارای تنوع بسیار بالایی در بخش قالب یا تمپلت های وردپرس است. این تنوع باعث شده برای هر نوع سلیقه ای قالب دلخواه وجود داشته باشد و البته برای هر نوع فعالیت و کاربردی! هم چنین طراحان زیادی هستند که می توانند برای شما قالب اختصاصی وردپرس طراحی نموده و نیازهای شما را تأمین نمایند. انعطاف بالای وردپرس باعث شده تا قالب های بسیار زیبایی برای آن طراحی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی