سئو و وردپرس

دنیای یک سئوکار وردپرسی

سئو و وردپرس

دنیای یک سئوکار وردپرسی

همین چند لحظه پیش عملیات معروف نصب پنج دقیقه ای وردپرس را بدون اضطراب و دردسر به پایان رساندید. وردپرس امکانات شگفت انگیز فراوانی دارد. خب حالا که مرحله نصب را پشت سرگذاشتید، نوبت چیست؟

بیایید ابتدا با هم چرخی در سایت وردپرس تان بزنیم و مرحله به مرحله با قابلیت های مختلف آن و کاربردشان آشنا شویم. به علاوه در این گشت و گذار یاد خواهید گرفت چگونه سایت جدیدتان را به سایتی منحصر به فرد تبدیل کنید.

در بخش نخست این خودآموز درخواست داریم تا هیچ گونه تغییری در برنامه ایجاد نکنید مگر آن که این تغییر خود در خودآموز ذکر شده باشد. فقط کافی است این مراحل ساده را پشت سر بگذارید تا به زودی بتوانید همه چیز را به دلخواه تان تغییر دهید.

ابتدا وارد صفحه مدیریت شوید. این بخش در واقع مغز وبلاگ شماست، جایی که در آن خلاقیت تان شکوفا می شود، نوشته های خارق العاده تان را می نویسید و بهترین و دوست داشتنی ترین سایت ممکن را طراحی می کنید. سازماندهی سایت شما از همین جا آغاز می شود و این تازه ابتدای کار است.

در بخش مدیریت گزینه “مشاهده سایت” را که در بالای صفحه قرار دارد، انتخاب کنید. خوشتان اومد؟ نه؟ فعلا مهم نیست. فقط نگاه کنید. در دقایق، ساعت ها، هفته ها، ماه ها و … پیش رو زمان زیادی از وقت خود را در این قسمت سپری خواهید کرد.


این آموزش وردپرس ادامه دارد. در روزهای آینده در باره وردپرس بیشتر خواهم نوشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی