سئو و وردپرس

دنیای یک سئوکار وردپرسی

سئو و وردپرس

دنیای یک سئوکار وردپرسی

حال که تصویری از ظاهر سایت تان در ذهن دارید و تفاوت بخش های مختلف سایت را از نظر ظاهری به خاطر سپرده اید نوبت آن است تا نگاهی به بخش مدیریت وردپرس داشته باشید. مرور این بخش همان آشناسازی شما با پیش حوان سایت جدیدتان است. در واقع اولین صفحه ای که پس از وارد شدن مشاهده می کنید، پیش خوان نام دارد.

پیش خوان قابلیتی جدید بود که در نگارش 1.5 وردپرس به آن اضافه شد. با کمک پیشخوان از جدیدترین و جالب ترین اطلاعات منابع وردپرس آگاه می شوید. به علاوه آخرین فعالیت هایی را نیز که در سایت تان داشته اید می توانید در آن مشاهده کنید. در بالای صفحه مدیریت فهرست اصلی قرار دارد که شامل گزینه های زیر است:

با انتخاب پیوندهای موجود در فهرست بالا به مجموعه ای از مقالات می رسید که مرحله به مرحله شما را با همه قسمت های صفحات مدیریت آشنا می کنند و راهنمای شما در این زمینه خواهند بود. برای شروع مقداری اضطراب دارید پس ابتدا سراغ صفحه کاربران می رویم.

سربرگ کاربران را انتخاب کنید. صفحه تغییر خواهد کرد و با صفحه ای با نام شناسنامه روبرو خواهید شد. در این بخش اطلاعاتی در مورد خودتان، نویسنده و مدیر سایت وارد خواهید کرد. در زبانه بعدی که نویسندگان و کاربران نام دارد می توانید چند نویسنده دیگر را نیز به عنوان نویسنده سایت اضافه کنید. فعلا بهتر است به تکمیل اطلاعات خودتان بسنده کنیم. اطلاعات را وارد کنید و سپس گزینه به روز رسانی شناسنامه را انتخاب کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی